« ブランドなんて自己満足 | Main | 右肩上がりのグラフ »

July 09, 2004

すいません…Mini5穴買っちゃいました

という事で(@o@;)☆\Clush!!
先日ゼロハリに出会った雑貨屋で
再び運命の出会いをしてしまいました
fILOFAXのMini5穴システム手帳です
そんなに汚れていないのに3000円でした
今、TAKEOの定期入れを
名刺ケースとして兼用で使っているんですが
今後はこれを名刺ケースにしようと思ってます
これで全身メモ帳だらけだ(^^;)

胸ポケット ケータイ
右内ポケット CLIE
左内ポケット Mini5穴
右尻ポケット 財布
左尻ポケット 定期入れ

さて…役割分担どうしよっかな
会社手帳が一番中途半端な立場になるかなぁdsc05741.JPG

|

« ブランドなんて自己満足 | Main | 右肩上がりのグラフ »

Comments

Hi! This is kind of off topic but I need some help from an established blog. Is it very difficult to set up your own blog? I'm not very techincal but I can figure things out pretty quick. I'm thinking about making my own but I'm not sure where to begin. Do you have any ideas or suggestions? Cheers

Posted by: having trouble getting pregnant after a miscarriage | September 13, 2013 at 08:34 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/28050/936142

Listed below are links to weblogs that reference すいません…Mini5穴買っちゃいました:

« ブランドなんて自己満足 | Main | 右肩上がりのグラフ »