« 今度はミニ檸檬がパンネルに… | Main | おっと、今日は帰宅しています »

March 13, 2006

CLIEのアラームを主人が活かせず

昨年の今日、CLIEに入力した繰り返しスケジュールに気付きました
whiteday
[〇]ブログ記事←ホワイトデー(オススメ等)

ホワイトデー本番を明日に控えた今になって書いても…
皆様のお役には全く立てませんね...orz

今回ボクが親しい方々に送ったのは、ココのプリン
※道内の方なら店内で飲食できますんで、ぜひ一度味わって下さいな
2006311_002

まぁ、今年の失敗を活かすべく、毎年繰返しスケジュールを3/10に変更しました
来年のオススメをお楽しみに!(その頃まだ、このブログ続けているかなぁ)

←ブログランキングにご協力お願いします!

|

« 今度はミニ檸檬がパンネルに… | Main | おっと、今日は帰宅しています »

Comments

こんばんは!
白鳥です。

大丈夫!
わたしは返す相手が居ませんから(笑)

それより・・・
CLIEの画面を見ると安心します(^^)

Palmに戻りたい熱にうなされそうです(>_<)

Posted by: 白鳥尚志 | March 13, 2006 at 12:37 AM

プリン好きの私にはたまらんです!
自分で買います(笑)

Posted by: えみ | March 13, 2006 at 09:29 AM

白鳥さん>
気分でいつでも戻れるのがPDAのイイとこじゃないですかぁ
さ、お帰りなさいませ
えみさん>
とろぉ~りしていて、たまらんとですよ
ユーミンご推薦の一品とやらで、店内いつも音楽かかってます(苦笑)

Posted by: 章仁 | March 13, 2006 at 12:23 PM

私も「お返しにプリンが食べたい」とお願いしたばかりです(笑)
富良野デリスまで買いに行ってくると張り切ってましたが
スリリングドライブになりそうなので、小樽のルタオプリン
をお願いしようと思ってました。そちらのプリンもおいしそうなので
さっそく江別まで走ってもらうことにします(笑)

Posted by: さっちん | March 13, 2006 at 01:31 PM

12号線沿いなので、すぐわかると思いますよ
駐車場が狭いので、平日の方がオススメなり
店員さん全てうら若き(?)女性ばかりなので
オッサンがピンで行くと目立つかも(笑)

Posted by: 章仁 | March 13, 2006 at 04:22 PM

I think the admin of this web page is in fact working hard in favor of his website, for the reason that here every data is quality based stuff.

Posted by: clash of clans cheats | July 04, 2014 at 12:15 PM

Your way of describing all in this piece of writing is truly nice, every one be capable of easily be aware of it, Thanks a lot.

Posted by: dragon city hack | July 05, 2014 at 11:04 AM

My family every time say that I am killing my time here at net, except I know I am getting familiarity daily by reading thes fastidious articles or reviews.

Posted by: club penguin membership | July 06, 2014 at 12:05 PM

Yes! Finally someone writes about simpsons tapped out cheats.

Posted by: tapped out cheats | July 22, 2014 at 09:41 PM

It's a pity you don't have a donate button! I'd without a doubt donate to this fantastic blog! I suppose for now i'll settle for book-marking and adding your RSS feed to my Google account. I look forward to fresh updates and will share this website with my Facebook group. Chat soon!

Posted by: psn code generator 2014 no survey | September 28, 2014 at 01:17 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/28050/9059500

Listed below are links to weblogs that reference CLIEのアラームを主人が活かせず:

« 今度はミニ檸檬がパンネルに… | Main | おっと、今日は帰宅しています »